Maak van je programma een merk
Programma’s. Abstracte, complexe verhalen op weg naar een toekomst vol vage beloften. Wat doen je stakeholders? Langskomen en doorlopen, of stilstaan en aanhaken? En programmamanager, wat doe jij? Je programma is een merk. Minder weerstand en meer draagvlak?
Branding doet wonderen voor programma’s. Vaak denken mensen bij een merk aan het logo. Dat is niet hoe Jolande van Straaten en Frank Goijarts van Brainy Branding dit zien. Om met Seth Godin te spreken: “Every action, in any form, is branding”. Een bezield geheel van activiteiten op weg naar iets dat leeft! Dat geldt dus voor een programma net zo goed als voor een merk. Pas als de mensen die je wil bereiken zijn aangehaakt, kun je een echt betekenisvol programma hebben.
Het doel: mensen onderhuids zo raken, dat ze graag je ambassadeur willen zijn. Deze workshop is bedoeld voor programmamanagers die de waarde van hun programma willen uitdragen en daarop willen sturen. Wat je mag verwachten in deze interactieve bijeenkomst.
- Korte kennismaking
- Dialoog over het belang van branding voor je programma
- Uitleg over de facetten van een merk: purpose, strategie, cultuur en design
- Dialoog: wat kan in jouw geval toegevoegde waarde hebben?
- Bespreken van een uitgewerkt voorbeeld.
- Afsluiting. Je krijgt een canvas van ons als invulbare PDF
Praktische informatie
Datum |
01-11-2022 |
Prijs per persoon |
€ 30,- excl. BTW |
Tijd |
18:00 - 20:30 uur (broodje vanaf 17:30) |
Locatie |
Twynstra Gudde, Oliemolenhof 14A, Amersfoort |
Spreker(s) |
Jolande van Straaten en Frank Goijarts |
Organisatie |
Brainy Branding |
Inschrijven voor deze bijeenkomst is niet meer mogelijk